Počet záznamov: 1  

Marketingová strategie obchodních firem

  1. Názov Marketingová strategie obchodních firem
    Autorské údajeT. Krásný
    Autor Krásný Tomáš
    Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 3 (1996), s. 8-9. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia podniková * firmy * Česko * obchod * politika cenová * predaj * marketing mix
    AnotáciaPorovnanie všeobecného marketingového mixu s marketingovým mixom obchodných firiem. Skúsenosti v ČR. Cenová politika a podpora predaja. Marketingové minimum obchodnej firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.