Počet záznamov: 1  

Marketingová terminologie. 2

  1. Názov Marketingová terminologie. 2
    Autorské údajeJ. Jelínek, D. Pavlů, Eduard Stehlík
    Autor Jelínek J.
    Spoluautori Pavlů D.
    Stehlík Eduard
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 1 (1996), s. 25-27. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Česko * marketing * terminológia * propagácia * reklama * komunikácia * práca s verejnosťou
    AnotáciaPríspevky reagujúce na terminologické problémy v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie. Relačný alebo databázový marketing. Pojmy promotion, propagácia, reklama, podpora predaja. Public relations alebo publicita.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.