Počet záznamov: 1
Od štyroch P ku štyrom C: moc na trhu producentom ukázala chrbát
Názov Od štyroch P ku štyrom C: moc na trhu producentom ukázala chrbát Autorské údaje M. Lechnický Autor Lechnický Milan Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1996), s. 15. - : Strategie Praha, 1996. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * podnikanie * zákazníci * nástroje marketingové Anotácia Nové chápanie marketingových nástrojov. Hlavným cieľom je uspokojenie želaní zákazníka. Nahradenie pôvodných marketingových nástrojov (produkt, cena, distribúcia, promotion) spotrebiteľskými potrebami a želaniami, nákladmi na komunikáciu, pohodlím nákupu, uspokojením potrieb a želaní spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-6
článok
Počet záznamov: 1