Počet záznamov: 1  

Od štyroch P ku štyrom C: moc na trhu producentom ukázala chrbát

  1. Názov Od štyroch P ku štyrom C: moc na trhu producentom ukázala chrbát
    Autorské údajeM. Lechnický
    Autor Lechnický Milan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1996), s. 15. - : Strategie Praha, 1996. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnikanie * zákazníci * nástroje marketingové
    AnotáciaNové chápanie marketingových nástrojov. Hlavným cieľom je uspokojenie želaní zákazníka. Nahradenie pôvodných marketingových nástrojov (produkt, cena, distribúcia, promotion) spotrebiteľskými potrebami a želaniami, nákladmi na komunikáciu, pohodlím nákupu, uspokojením potrieb a želaní spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.