Počet záznamov: 1  

Konference PROPAGACE '95

  1. Názov Konference PROPAGACE '95 : Magická třináctka. Co řekli nejen o konferenci
    Autorské údajeD. Pavlů, J. Vysekalová
    Autor Pavlů D.
    Spoluautori Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 1 (1996), s. 9-22. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá Česko * Brno * november * 1995 * Propagace '95 * konferencie * reklama * propagácia * legislatíva * výstavy * veľtrhy * agentúry * obchod vnútorný
    AnotáciaZ 13. ročníka celoštátnej konferencie PROPAGACE '95, ktorú usporiadala Česká společnost pro propagaci a public relations MOSPRA 21.-22.11.1995 v Brne. Všeobecné tendencie, ktoré vyplynuli z rokovania. Panelová diskusia na témy: 1. Nová legislatíva - právne a etické hranice reklamy v r. 1995. 2. Aktuálne problémy výstavných a veľtržných aktivít. 3. Vidiecka propagácia a jej účinnosť. 4. Reklamné agentúry a zadávatelia reklamy. 5. Propagácia vo vnútornom obchode.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.