Počet záznamov: 1  

Marketing a reklama v telekomunikáciách

  1. Názov Marketing a reklama v telekomunikáciách
    Autorské údajeJ. Štofková, D. Tabačková
    Autor Štofková J.
    Spoluautori Tabačková D.
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 5, č. 47 (1995), s. 19A
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * telekomunikácie * telemarketing * technológie komunikačné * mailing * odbyt * zákazníci
    AnotáciaVýznam informácií, zvýšenie zamestnanosti v oblasti služieb, nové komunikačné technológie. Niektoré nevýhody súvisiace s rozvojom techniky. Odbytové opatrenia telekomunikácií uplatňované v krajinách EÚ - priamy a nepriamy odbyt. Obchody na predaj telekomunikačných výrobkov, návšteva zákazníka, semináre pre zákazníkov. Mailing - reklama cez poštu, listy zákazníkom. Využitie telefonického marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.