Počet záznamov: 1  

Vývoj postojů české veřejnosti k reklamě

  1. Názov Vývoj postojů české veřejnosti k reklamě
    Autorské údajeJ. Vysekalová, I. Barvínek
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Barvínek I.
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 1 (1996), s. 5-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá Česko * 1995 * reklama * prieskum štatistický * postoje * Marktest, a.s. Praha
    AnotáciaPravidelný reprezentatívny výskum postojov českej verejnosti k reklame, ktorý robila a.s. MARKTEST r. 1995. Názory na intenzitu reklamy. Všeobecné požiadavky na reklamu. Ovplyvnenie nákupu reklamou. Hodnotenie detskej sledovanosti televíznych reklám. Postoje k erotike a nahote v reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.