Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingové strategie firmy

  1. Názov Tvorba marketingové strategie firmy
    Autorské údajeJan Tomek, D. Sieringová
    Autor Tomek Jan
    Spoluautori Sieringová D.
    Zdrojový dokumentModerní řízení. Roč. 30, č. 8 (1995), s. 31-34
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * podnik * firmy * projekty * dokumenty * marketing * Česko
    AnotáciaSkúsenosti českých podnikov pri tvorbe marketingového strategického projektu (dokumentu). Dva varianty postupu tvorby strategického dokumentu. Podporné čiastkové postupy. (Pozri aj článok na s. 66).
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.