Počet záznamov: 1  

Kvalita výrobkov a reklamačné konanie

  1. Názov Kvalita výrobkov a reklamačné konanie
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 25, č. 1 (1996), s. 91-97. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1996. ISBN 0323-262X. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá kvalita výrobkov * kontrola kvality * Slovensko * ISO * normy medzinárodné * reklamácie * legislatíva * systém riadenia kvality * spotrebitelia
    AnotáciaV období formovania trhového hospodárstva sa na Slovensko dostalo množstvo zahraničného tovaru pochybnej kvality. Je potrebné opäť sprísniť kontrolu akosti dovážaných tovarov. Zvyšovanie právneho povedomia spotrebiteľskej verejnosti. Nároky zákazníka na kvalitu výrobkov. Dôsledné dodržiavanie medzinárodných noriem ISO. Jednotný systém riadenia kvality. Druh a predmet reklamácie. Reklamačné konanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.