Počet záznamov: 1
Marketing a bankové produkty
Názov Marketing a bankové produkty Autorské údaje J. Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 4, č. 4 (Apríl 1996), s. 10-12. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1996. ISSN 1335-0900 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá marketing * bankovníctvo * banky * služby bankové * zákazníci * trh * konkurencia * stratégia marketingová Anotácia Záujem bánk o marketing, ako spôsob uspokojovania klientov. Základné etapy marketingu: získanie informácií, vypracovanie stratégie, aplikácia prijatej stratégie. Vývoj a špecifiká bankového marketingu. Charakteristika bankových produktov: podstata súčasnej ponuky banky, obsah bankovej ponuky, vlastnosti bankového produktu, budúca ponuka banky, produktová politika banky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 1996: 1-6
článok
Počet záznamov: 1