Počet záznamov: 1  

Marketing a bankové produkty

  1. Názov Marketing a bankové produkty
    Autorské údajeJ. Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 4, č. 4 (Apríl 1996), s. 10-12. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1996. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá marketing * bankovníctvo * banky * služby bankové * zákazníci * trh * konkurencia * stratégia marketingová
    AnotáciaZáujem bánk o marketing, ako spôsob uspokojovania klientov. Základné etapy marketingu: získanie informácií, vypracovanie stratégie, aplikácia prijatej stratégie. Vývoj a špecifiká bankového marketingu. Charakteristika bankových produktov: podstata súčasnej ponuky banky, obsah bankovej ponuky, vlastnosti bankového produktu, budúca ponuka banky, produktová politika banky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky1996: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.