Počet záznamov: 1  

Katalógy spoločností zásielkového obchodu sú lákadlom najmä pre ženy

  1. Názov Katalógy spoločností zásielkového obchodu sú lákadlom najmä pre ženy
    Autorské údajeS. Podhorná
    Autor Podhorná S.
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 18 (1. mája 1996), s. 8A-9A. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá Slovensko * obchod zásielkový * maloobchod * televízia * reklama * telekomunikácie * Magnet Slovakia, a.s. Bratislava * Quelle Slovensko, s.r.o. Bratislava * Eduscho * marketing priamy * ochrana spotrebiteľa
    AnotáciaSéria článkov o zásielkovom obchode. Zásielková firma Magnet Slovakia, a.s. Bratislava chce vybudovať veľkoobchodnú a maloobchodnú základňu. Najväčším problémom je nízka kúpyschopnosť slovenských spotrebiteľov. Úspešné pôsobenie firmy Quelle na Slovensku. Charakteristika teleshopingu v Slovenskej televízii. Združenie zásielkových služieb. Budúcnosť maloobchodného predaja prostredníctvom telekomunikácií. Úspech firmy Eduscho zameranej na zasielanie kávy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.