Počet záznamov: 1  

Ovlivňuje propagace nákupní chování?

  1. Názov Ovlivňuje propagace nákupní chování?
    Autorské údajeJ. Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 4, č. 3 (Březen 1996), s. 6. - Praha : Economia, 1996. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá propagácia * komunikácia * reklama * nákup * správanie spotrebiteľa * výskum trhu * mienka verejná * Česko * Marktest, a.s. Praha
    AnotáciaPriebeh propagačného pôsobenia na spotrebiteľa. Vplyv reklamy na nákup propagovaných výrobkov. Marktest, a.s. okrem psychologických štúdií vykonáva reprezentatívny výskum postojov českej verejnosti k niektorým javom spojeným s reklamou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 2-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.