Počet záznamov: 1  

Specifické znaky televizní reklamy

  1. Názov Specifické znaky televizní reklamy
    Autorské údajeJ. Urban
    Autor Urban J.
    Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 4, č. 4 (Duben 1996), s. 12-13. - Praha : Economia, 1996. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * televízia * prostriedky reklamné * komunikácia * čeština * angličtina * jazykoveda * spotrebitelia
    AnotáciaMultimediálny charakter televíznej reklamy. Je ťažké vysvetliť, či je v nej prioritný obraz, text, hudba alebo dramatická situácia. Jazykové prostriedky reklamy (obrazné pomenovania, syntaktické zloženia...).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 2-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.