Počet záznamov: 1  

Sponzoring na trhu České republiky

  1. Názov Sponzoring na trhu České republiky
    Autorské údajeMilan Postler
    Autor Postler Milan
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 4, č. 1 (1996), s. 113-116. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2003. ISSN 0032-2393
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá sponzorovanie * Česko * 1990-1995 * firmy * legislatíva
    AnotáciaCiele zahraničných a domácich sponzorov. Sponzoring patrí z hľadiska sponzorovaného subjektu do krátkodobého alebo dlhodobého cudzieho financovania. Priamy a nepriamy sponzoring. Legislatívna úprava sponzoringu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.