Počet záznamov: 1  

Management kvality v bankovnictví. 2

  1. Názov Management kvality v bankovnictví. 2
    Autorské údajeL. Schuster
    Autor Schuster L.
    Zdrojový dokument Finance a úvěr. Roč. 46, č. 8 (1996), s. 481-490. - Praha : Economia, 1996. ISSN 0015-1920
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá bankovníctvo * manažment * kvalita * riadenie kvality * služby bankové * zákazníci * náklady * normy medzinárodné * ISO
    AnotáciaOverovanie a meranie kvality bankových služieb. Nástroje merania (hodnotenia) kvality: metóda testovacieho obchodu (obchodného jednania), metóda SERVQUAL, analýza sťažností, metóda rozhodujúcej udalosti (Critical Incident Technique), diagramy problémov, strategické mapy, barometer spokojnosti. Výpočet nákladov na kvalitu. Význam noriem ISO pre manažment kvality.
    URL http://journal.fsv.cuni.cz/storage/536_199608ls.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.