Počet záznamov: 1  

In-store-marketing ve strategii maloobchodu

  1. Názov In-store-marketing ve strategii maloobchodu
    Autorské údajePetr Cimler
    Autor Cimler Petr
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 4, č. 1 (1996), s. 85-93. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2003. ISSN 0032-2393
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá imidž * identita podniková * marketing * Česko * 1990-1995 * maloobchod * manažment * logistika
    AnotáciaImage obchodu ako súčasť jeho podnikovej stratégie. Profilácia prevádzkovej jednotky firmy. Optimálne rozmiestenie tovaru v predajni. Obchodná logistika.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.