Počet záznamov: 1  

Televízny trh po vstupe Markízy

  1. Názov Televízny trh po vstupe Markízy
    Autorské údajeP. Hapák
    Autor Hapák Pavel
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 1996), s. 50-51. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * prieskum trhu * Markíza * televízia * konkurencia
    AnotáciaAnalýza výsledkov prieskumu možného presadenia TV Markíza na trhu. Porovnanie s ČTV, TV Nova, STV 1 a VTV. Faktory ovplyvňujúce postavenie TV na trhu. Konkurenčné prostredie. Typy TV trhov v ekonomicky perspektívnych oblastiach. Odhad nového podielu na trhu. Očakávaná reakcia ostatných TV staníc.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.