Počet záznamov: 1  

Kapitoly z praktického managementu. 8

  1. Názov Kapitoly z praktického managementu. 8 : Jak se ucházet o klienty
    Autorské údajeD.H. Maister
    Autor Maister D.H.
    Zdrojový dokument Ekonom : týdeník Hospodářských novin. Roč. 40, č. 34 (22.-28. srpna 1996), s. 51-52. - Praha : Economia, 1996. ISSN 1210-0714
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * manažéri * marketing * stratégia marketingová * zákazníci
    AnotáciaZásady výberu marketingovej taktiky pre získavanie zákazníkov. Marketing nie je útok na zákazníka, ale uchádzanie sa o jeho priazeň. Výhodnejší je úzky okruh zákazníkov ako veľký počet zákazníkov. Komunikácia so zákazníkmi - malé semináre, vystúpenia, články a prieskum zákazníkov. Iné marketingové nástroje (informácie z tlače, priame zasielanie materiálov poštou, telefonické spojenie...)
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 19-36

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.