Počet záznamov: 1  

Strategický partner Slovenských telekomunikácií by mal získať 20- až 30-percentný podiel v spoločnom podniku

  1. Názov Strategický partner Slovenských telekomunikácií by mal získať 20- až 30-percentný podiel v spoločnom podniku
    Autorské údajeD. Lajčiaková, Jozef Andacký, Ľ. Brezina
    Autor Lajčiaková D.
    Spoluautori Brezina Ľ.
    Andacký Jozef
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 36 (4. septembra 1996), s. 8A-9A. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá Slovensko * telekomunikácie * spoločnosti akciové * investori * súťaž verejná * modernizácia * projekty * tarify * 1990-2000 * 1996-2000 * 1996 * Slovenské telekomunikácie, š.p. Bratislava * EuroTel Bratislava, s.r.o. Bratislava
    AnotáciaVstup strategického partnera do Slovenských telekomunikácií (ST), š.p. Bratislava by mal byť jednou z foriem financovania druhej etapy rozvoja telekomunikácií do r. 2000. ST sa majú pretransformovať na akciovú spoločnosť so 100-perc. účasťou štátu. Prínosy strategického partnera. Verejné súťaže vyhlásené Slovenskými telekomunikáciami v r. 1996. Telekomunikačný projekt II určuje ciele modernizácie siete a rozvoja telekomunikačných služieb v SR v r. 1996-2000. Pripravuje sa transformácia telekomunikačných poplatkov. Hustota a počet hlavných telefónnych staníc v SR v r. 1990-2000.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.