Počet záznamov: 1  

Persuázia

  1. Názov Persuázia : Kapitolky z psychológie marketingu
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 7, č. 2-3 (1996), s. 36. - Bratislava : INFORMEX, 1996
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá persuázia * pojmy * psychológia aplikovaná * komunikácia * zručnosti * manažéri * manažment * marketing * rokovania obchodné
    AnotáciaPersuázia - vysvetlenie pojmu. Psychická pripravenosť na obchodné rokovanie. Schopnosť jednotlivca v komunikačnom procese presvedčiť druhého o správnosti svojho názoru. Psychická disponzibilita aplikovať persuáziu v konkrétnych pracovných činnostiach.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 02347-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 2-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.