Počet záznamov: 1  

Firma v stratégii banky

  1. Názov Firma v stratégii banky
    Preklad názvuBanking Strategy vis-a-vis Corporate Customers
    Autorské údajeV. Valach
    Autor Valach V.
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 4, č. 10 (Október 1996), s. 2-5,33-36. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1996. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * zákazníci * firmy * podnik * stratégia podniková * transformácia * Slovensko
    AnotáciaDôležitým prvkom v celkovej stratégii bánk je vzťah ku klientom a firmám. Sledovanie tendencií vo vývoji podnikateľskej sféry vo svete aj v podmienkach transformačného procesu ekonomiky SR. Prehľad ukazovateľov a techník diagnostikovania "zdravia" podnikov: diagnóza podniku, goodwill, bilancia, koeficient, reprodukčná schopnosť podniku, špekulácia. Niektoré adaptačné opatrenia na úrovni podniku. Adaptácia podnikovej sféry na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.