Počet záznamov: 1  

Distribučná stratégia ako výsledok rozhodovania o distribučnej politike. 1

  1. Názov Distribučná stratégia ako výsledok rozhodovania o distribučnej politike. 1
    Autorské údajeFerdinand Daňo
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentInternational Business Cooperation. Roč. 6, č. 4-5 (1995), s. 36-37
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia distribučná * cesty odbytové * procesy rozhodovacie * kanály distribučné * stratégia marketingová * rozhodovanie * veľkoobchod * maloobchod * spotrebitelia * firmy * racionalizácia * imidž
    AnotáciaDistribučná politika firmy. Rozhodnutia v oblasti distribučnej politiky. Určenie strategických distribučných cieľov. Strategické ciele firmy. Strategické marketingové ciele. Strategické distribučné ciele.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 02194-001, dokument vo fonde SEK

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.