Počet záznamov: 1  

Hlavní zdroj marketingové koncepce

  1. Názov Hlavní zdroj marketingové koncepce
    Autorské údajeO. Schwarz
    Autor Schwarz O.
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 3 (1996), s. 26-27. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * koncepcie * zákazníci * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaRozbor zákazníckeho okruhu ako kľúčový nástroj úspešného marketingovo orientovaného podnikania. Pozorovanie zákazníka pri nákupe produktu, ktorý ho zaujíma.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.