Počet záznamov: 1
Brněnské veletrhy - cesta na nové trhy
Názov Brněnské veletrhy - cesta na nové trhy Autorské údaje V. Svoboda, J. Vysekalová Autor Svoboda Václav Spoluautori Vysekalová Jitka Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 3 (1996), s. 3-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Heslá Česko * 1991-1996 * Brno * veľtrhy * marketing * komunikácia * Brněnské veletrhy a výstavy, a.s. Brno Anotácia Riaditeľ odboru komunikácií a.s. Brněnské veletrhy a výstavy (BVV) PhDr. Václav Svoboda o vývoji na brnenskom výstavisku za posledných päť rokov. Základný prehľad o počte akcií, vystavovateľov a návštevníkov. Porovnanie BVV s niektorými zahraničnými veľtrhovými správami. Situácia v susedných krajinách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-4
článok
Počet záznamov: 1