Počet záznamov: 1  

Brněnské veletrhy - cesta na nové trhy

  1. Názov Brněnské veletrhy - cesta na nové trhy
    Autorské údajeV. Svoboda, J. Vysekalová
    Autor Svoboda Václav
    Spoluautori Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 3 (1996), s. 3-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Heslá Česko * 1991-1996 * Brno * veľtrhy * marketing * komunikácia * Brněnské veletrhy a výstavy, a.s. Brno
    AnotáciaRiaditeľ odboru komunikácií a.s. Brněnské veletrhy a výstavy (BVV) PhDr. Václav Svoboda o vývoji na brnenskom výstavisku za posledných päť rokov. Základný prehľad o počte akcií, vystavovateľov a návštevníkov. Porovnanie BVV s niektorými zahraničnými veľtrhovými správami. Situácia v susedných krajinách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.