Počet záznamov: 1  

Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu

  1. Názov Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu
    Autorské údajeJúlia Lipianska
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 7, č. 4-5 (1996), s. 34. - Bratislava : INFORMEX, 1996
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Heslá výstavy * veľtrhy * pojmy * reklama * marketing * komunikácia * podnikanie medzinárodné * konkurencieschopnosť
    AnotáciaDefinovanie základných pojmov: veľtrhy a výstavy. Typické znaky výstav a veľtrhov. Význam marketingovej komunikácie. Funkcie veľtrhov a výstav (ekonomická, spoločenská, informačná, kontraktačná, propagačná, výskumná).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 2-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.