Počet záznamov: 1
Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu
Názov Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu Autorské údaje Júlia Lipianska Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 3 (1996), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia * výstavy * veľtrhy * marketing Anotácia Výstavná politika ako súčasť propagačno-odbytovej politiky. Charakteristika hlavného posolstva výstavných a veľtrhových podujatí. Typické znaky výstav a veľtrhov a ich funkcie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-4
článok
Počet záznamov: 1