Počet záznamov: 1  

Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu

  1. Názov Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu
    Autorské údajeJúlia Lipianska
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 3 (1996), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá komunikácia * výstavy * veľtrhy * marketing
    AnotáciaVýstavná politika ako súčasť propagačno-odbytovej politiky. Charakteristika hlavného posolstva výstavných a veľtrhových podujatí. Typické znaky výstav a veľtrhov a ich funkcie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.