Počet záznamov: 1  

Odmeňovanie reklamných agentúr

  1. Názov Odmeňovanie reklamných agentúr
    Autorské údajeT. Vášáry
    Autor Vášáry T.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 6 (Jún 1996), s. 16. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.2 - Platy. Mzdy. Honoráre. Odmeny
    Heslá agentúry * reklama * odmeňovanie * provízie * honoráre * zákazníci
    AnotáciaPravidlá finančného vzťahu medzi reklamnou agentúrou a klientom. Základné spôsoby odmeňovania agentúry: provízia a honoráre. Výhody a nevýhody jednotlivých spôsobov odmeňovania. Spolupráca s domácou a zahraničnou klientelou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-2, 4-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.