Počet záznamov: 1
Odmeňovanie reklamných agentúr
Názov Odmeňovanie reklamných agentúr Autorské údaje T. Vášáry Autor Vášáry T. Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 6 (Jún 1996), s. 16. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.2 - Platy. Mzdy. Honoráre. Odmeny Heslá agentúry * reklama * odmeňovanie * provízie * honoráre * zákazníci Anotácia Pravidlá finančného vzťahu medzi reklamnou agentúrou a klientom. Základné spôsoby odmeňovania agentúry: provízia a honoráre. Výhody a nevýhody jednotlivých spôsobov odmeňovania. Spolupráca s domácou a zahraničnou klientelou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-2, 4-6
článok
Počet záznamov: 1