Počet záznamov: 1  

Nové rozmery sponzoringu

  1. Názov Nové rozmery sponzoringu
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 1996), s. 11. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá sponzorovanie * Coca-Cola Company * reklama * šport * telovýchova * Atlanta * 1996
    AnotáciaSponzoring spoločnosti The Coca-Cola Company (TCCC). História pôsobnosti Coca-Coly v olympiáde. Olympijská kampaň TCCC.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.