Počet záznamov: 1  

Banky si budujú imidž najmä propagovaním produktov a služieb

  1. Názov Banky si budujú imidž najmä propagovaním produktov a služieb
    Autorské údajeM. Podstupka, B. Žiačiková
    Autor Podstupka M.
    Spoluautori Žiačiková B.
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 27 (3. júla 1996). - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá Slovensko * banky * reklama * propagácia * výdavky * prieskum spotrebiteľský * Poľnobanka, a.s. Bratislava * Komerční banka, a.s. Bratislava * Ľudová banka, a.s. Bratislava * Istrobanka, a.s. Bratislava * Poštová banka, a.s. Bratislava * VÚB, a.s. Bratislava * 1994 * 1995 * 1996
    AnotáciaCharakteristika propagácie produktov a služieb niektorých bánk: Poľnobanka, a.s. Bratislava, Komerční banka, a.s. Bratislava, Ľudová banka, a. s. Bratislava, Istrobanka, a.s. Bratislava, Poštová banka, a.s. Bratislava a VÚB, a.s. Bratislava. Spontánna znalosť bánk a ich reklamy. Výdavky bánk na reklamu v médiách v r. 1994, 1995 a v januári - máji 1996.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.