Počet záznamov: 1
Klienti v popredí záujmu bánk
Názov Klienti v popredí záujmu bánk : Zásady segmentácie bankových klientov Autorské údaje J. Antalová Autor Antalová J. Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 4, č. 7 (Júl 1996), s. 12. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1996. ISSN 1335-0900 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá banky * zákazníci * osoby fyzické * osoby právnické * trh * konkurencia * klienti Anotácia Silné konkurenčné prostredie na bankovom trhu si vyžaduje cieľavedomejšie metódy na získanie a udržanie klienta. V bankovej praxi sa klienti najčastejšie členia na fyzické a právnické osoby. Segmentácia fyzických osôb: 1. konzervatívni klienti, 2. nároční klienti, 3. pohodlní klienti, 4. skromní klienti, 5. kritickí a sporiví klienti. Novším kritériom je vzťah klientov k samoobsluhe v bankových službách, často uplatňovaným kritériom je profesia, osobitnú skupinu klientov tvoria študenti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 1996: 7-12
článok
Počet záznamov: 1