Počet záznamov: 1  

Klienti v popredí záujmu bánk

  1. Názov Klienti v popredí záujmu bánk : Zásady segmentácie bankových klientov
    Autorské údajeJ. Antalová
    Autor Antalová J.
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 4, č. 7 (Júl 1996), s. 12. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1996. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * zákazníci * osoby fyzické * osoby právnické * trh * konkurencia * klienti
    AnotáciaSilné konkurenčné prostredie na bankovom trhu si vyžaduje cieľavedomejšie metódy na získanie a udržanie klienta. V bankovej praxi sa klienti najčastejšie členia na fyzické a právnické osoby. Segmentácia fyzických osôb: 1. konzervatívni klienti, 2. nároční klienti, 3. pohodlní klienti, 4. skromní klienti, 5. kritickí a sporiví klienti. Novším kritériom je vzťah klientov k samoobsluhe v bankových službách, často uplatňovaným kritériom je profesia, osobitnú skupinu klientov tvoria študenti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.