Počet záznamov: 1  

Management kvality v bankovnictví. 1

  1. Názov Management kvality v bankovnictví. 1
    Autorské údajeL. Schuster
    Autor Schuster L.
    Zdrojový dokument Finance a úvěr. Roč. 46, č. 7 (1996), s. 419-425. - Praha : Economia, 1996. ISSN 0015-1920
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá bankovníctvo * riadenie kvality * kvalita * zákazníci * služby bankové * pojmy
    AnotáciaPojem "kvalita" v bankových službách. Z rôznych definícií v súčasnosti dominuje orientácia na zákazníka. Bankový manažment kvality. Jeho podstatu charakterizuje trojfázový model: plánovanie kvality, riadenie kvality, overovanie kvality. (Pokračovanie v č. 8/96).
    URL http://journal.fsv.cuni.cz/storage/468_199607ls.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.