Počet záznamov: 1  

Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov

  1. Názov Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov
    Autorské údajeJ. Vavřina, B. Žiačiková
    Autor Vavřina J.
    Spoluautori Žiačiková B.
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 23 (5. júna 1996). - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá Česko * DMMS, s.r.o. Praha * marketing priamy * marketing * banky dát * zákazníci * prieskum trhu
    AnotáciaDatabázový (direct) marketing je systém informácií o spotrebiteľoch, zákazníkoch a perspektívnych zákazníkoch firmy. Databázová stratégia. Hierarchia cieľovej skupiny. Cieľom direct marketingu je stála väzba so spotrebiteľom. Využitie direct marketingu v organizácii DMMS, s.r.o. Praha.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.