Počet záznamov: 1  

Databázový marketing - další stupeň komunikácie

  1. Názov Databázový marketing - další stupeň komunikácie
    Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 5 (1996), s. 6-7. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * hardvér * softvér * zákazníci * firmy * báza dát * technika výpočtová
    AnotáciaVytváranie kontaktu medzi firmou a zákazníkom prostredníctvom databázového marketingu, tzv. relačného marketingu. Možnosti využitia relačného marketingu. Postup pri tvorbe relačnej databázy. Hardware a software relačného marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.