Počet záznamov: 1
Možnosti počítačovej integrácie obchodných činností
Názov Možnosti počítačovej integrácie obchodných činností Autorské údaje Miroslav Mariaš Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 25, č. 2 (1996), s. 177-184. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1996. ISBN 0323-262X. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné manažérske * systémy informačné marketingové * inteligencia umelá * infraštruktúra Anotácia Prepojenie informácií o obchodných činnostiach s informáciami z priestoru vzniku produktu i priestoru spotreby produktu. CAB-počítačová podpora obchodu, CIB-počítačom integrovaný obchod. Predvídanie správania sa zákazníka. Matematická analýza obchodných činností. Pôsobnosť manažérskeho a marketingového informačného systému (MIS, MAIS). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-4
článok
Počet záznamov: 1