Počet záznamov: 1  

Možnosti počítačovej integrácie obchodných činností

  1. Názov Možnosti počítačovej integrácie obchodných činností
    Autorské údajeMiroslav Mariaš
    Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 25, č. 2 (1996), s. 177-184. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1996. ISBN 0323-262X. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné manažérske * systémy informačné marketingové * inteligencia umelá * infraštruktúra
    AnotáciaPrepojenie informácií o obchodných činnostiach s informáciami z priestoru vzniku produktu i priestoru spotreby produktu. CAB-počítačová podpora obchodu, CIB-počítačom integrovaný obchod. Predvídanie správania sa zákazníka. Matematická analýza obchodných činností. Pôsobnosť manažérskeho a marketingového informačného systému (MIS, MAIS).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.