Počet záznamov: 1  

Imidž poisťovne pre ľudí

  1. Názov Imidž poisťovne pre ľudí
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 6 (Jún 1996), s. 14-15. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá poisťovne * Česká poisťovňa - Slovensko, a.s. Bratislava * reklama * marketing priamy * poistenie životné * zákazníci * médiá * imidž
    AnotáciaReklamná kampaň Českej poisťovne Slovensko, a.s. Bratislava. Direct marketing v životnom poistení. Cieľová skupina zákazníkov. Inzercia v médiách. Tvorba reklamy a imidžu poisťovne.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-2, 4-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.