Počet záznamov: 1  

Devätnásť stupňov k úspechu. Produkt a konkurencia

  1. Názov Devätnásť stupňov k úspechu. Produkt a konkurencia
    Autorské údajeV. Švač
    Autor Švač V.
    Zdrojový dokument Ekonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 9 (1996), s. 101-104. - Žilina : Poradca podnikateľa, 1996. ISSN 1335-0714
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie v zahraničí * podnikanie obchodné * trh vnútorný * konkurencia * vývoz * prieskum trhu
    AnotáciaPraktické rady podnikateľom pri podnikaní so zahraničím. Testovanie domáceho trhu. Produkt v domácej konkurencii. Produkt a trh. Prispôsobenie produktu tej-ktorej krajine. Malý test na overenie si možností exportovateľnosti produktu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-15

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.