Počet záznamov: 1  

Plánovanie v reklame a marketingu: dva modely, ktoré hýbu dnešným svetom

  1. Názov Plánovanie v reklame a marketingu: dva modely, ktoré hýbu dnešným svetom
    Autorské údajeM. Lechnický
    Autor Lechnický Milan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 1996), s. 16. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá reklama * marketing * marketing mix * plánovanie * podnikanie
    AnotáciaPlánovanie v reklame - inside-out plánovanie. Kaskádový prístup v inside-out plánovaní. Vytvorenie marketingového mixu. Plánovací proces.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.