Počet záznamov: 1  

Motorizmus v reklamě a marketingu

  1. Názov Motorizmus v reklamě a marketingu
    Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 5 (1996), s. 60-70. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 656.1 - Cestná doprava
    Heslá marketing * reklama * automobily osobné * dizajn * automobilizmus * firmy * Škoda Auto, a.s. Mladá Boleslav * Mazda * Fiat * Opel * sponzorovanie
    AnotáciaMarketing na trhu automobilov. Top 12 automobiliek v nákupe médií. Ohlas na reklamu. História, výrobný program a cieľová skupina firiem Škoda, Mazda, Fiat a Opel. Význam designu v automobilizme. Sponzoring firiem Euroauto a Citroen. Billboardová reklama.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.