Počet záznamov: 1  

Je prezentácia v reklame zbytočnosťou, alebo zdrojom istoty v rozhodovaní zadávateľa?

  1. Názov Je prezentácia v reklame zbytočnosťou, alebo zdrojom istoty v rozhodovaní zadávateľa?
    Autorské údajeM. Lechnický
    Autor Lechnický Milan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 4 (Apríl 1996), s. 19. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá marketing * reklama * predaj * podnikanie
    AnotáciaZákladné formy predaja: míting a prezentácia. Posúdenie návrhu reklamnej kampane. Základné podmienky prezentácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-2, 4-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.