Počet záznamov: 1  

CAS - vysoce efektivní nástroj pro vlastní firemní výzkum trhu

  1. Názov CAS - vysoce efektivní nástroj pro vlastní firemní výzkum trhu
    Autorské údajeJ. Jelínek
    Autor Jelínek J.
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 4 (1996), s. 17-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá Česko * marketing * výskum trhu * CAS * Computer Aided Selling * CAD * Computer Aided Design * počítače
    AnotáciaUplatnenie počítačovej podpory návrhu a konštrukcie nových produktov (Computer Aided Design - CAD) a počítačom podporované obchodné činnosti (Computer Aided Selling - CAS) vo firemnej praxi. Starostlivosť o cieľové skupiny záujemcov a zákazníkov. Práca s informáciami. Prínos CAS pre výskum trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.