Počet záznamov: 1
Klienti sa pýtajú: Koľko stojí prieskum trhu?
Názov Klienti sa pýtajú: Koľko stojí prieskum trhu? Autorské údaje K. Hojová Autor Hojová K. Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1996), s. 12-13. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výskum trhu * marketing * tvorba cien Anotácia Stanovenie ceny za výskum trhu - omnibusový výskum a výskum ad hoc (na mieru). Tvorba ceny pre kvantitatívny a kvalitatívny prieskum. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 7-12
článok
Počet záznamov: 1