Počet záznamov: 1  

Klienti sa pýtajú: Koľko stojí prieskum trhu?

  1. Názov Klienti sa pýtajú: Koľko stojí prieskum trhu?
    Autorské údajeK. Hojová
    Autor Hojová K.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1996), s. 12-13. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum trhu * marketing * tvorba cien
    AnotáciaStanovenie ceny za výskum trhu - omnibusový výskum a výskum ad hoc (na mieru). Tvorba ceny pre kvantitatívny a kvalitatívny prieskum.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.