Počet záznamov: 1  

Marketing a požiadavky na kvalitu služieb

  1. Názov Marketing a požiadavky na kvalitu služieb
    Autorské údajeMarta Karkalíková
    Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 7-8 (1996), s. 617-624. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * služby * kvalita * spotrebitelia * zákazníci
    AnotáciaUplatňovanie marketingu v oblasti služieb. Kvalita služieb: 1. požiadavky spotrebiteľa na kvalitu služieb, 2. požiadavky na kvalitu služieb z pohľadu konkurencie, 3. požiadavky na kvalitu služieb zo strany poskytovateľa služieb. Hodnotenie kvality služieb pomocou objektívnych a subjektívnych kritérií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.