Počet záznamov: 1
Súčasné tendencie vo vývoji marketingu
Názov Súčasné tendencie vo vývoji marketingu Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 7-8 (1996), s. 506-515. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing manažment * výmena tovarová * USA * história * Francúzsko * teórie ekonomické * potreby * spotrebitelia * dopyt Anotácia Vznik a vývoj marketingového manažmentu v USA v 20. rokoch 19. storočia - rôzne školy myslenia v oblasti marketingu. Francúzska koncepcia marketingu - pojem "mercatique". Marketing - uspokojovanie potrieb spotrebiteľa a dopytu. Štyri etapy vývoja marketingu: 1. orientácia na výrobu (1869-1930), 2. orientácia na predaj (1930-1950), 3. orientácia na marketing (1950-1970), 4. marketing ako motivujúca sila celého podniku (1970 - súčasnosť). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 7-12
článok
Počet záznamov: 1