Počet záznamov: 1  

Súčasné tendencie vo vývoji marketingu

  1. Názov Súčasné tendencie vo vývoji marketingu
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 7-8 (1996), s. 506-515. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * výmena tovarová * USA * história * Francúzsko * teórie ekonomické * potreby * spotrebitelia * dopyt
    AnotáciaVznik a vývoj marketingového manažmentu v USA v 20. rokoch 19. storočia - rôzne školy myslenia v oblasti marketingu. Francúzska koncepcia marketingu - pojem "mercatique". Marketing - uspokojovanie potrieb spotrebiteľa a dopytu. Štyri etapy vývoja marketingu: 1. orientácia na výrobu (1869-1930), 2. orientácia na predaj (1930-1950), 3. orientácia na marketing (1950-1970), 4. marketing ako motivujúca sila celého podniku (1970 - súčasnosť).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.