Počet záznamov: 1
Vztah marketingových studií k marketingovým případovým studiím
Názov Vztah marketingových studií k marketingovým případovým studiím Autorské údaje Alois Glogar Autor Glogar Alois Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 4 (1996), s. 9-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Česko * marketing * štúdie prípadové Anotácia Rozdiely medzi marketingovými a prípadovými štúdiami. Ciele a celková charakteristika marketingových štúdií. Základný cieľ a vymedzenie prípadových štúdií. Vzťah marketingových a prípadových štúdií a reality. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-4
článok
Počet záznamov: 1