Počet záznamov: 1  

Vztah marketingových studií k marketingovým případovým studiím

  1. Názov Vztah marketingových studií k marketingovým případovým studiím
    Autorské údajeAlois Glogar
    Autor Glogar Alois
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 4 (1996), s. 9-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Česko * marketing * štúdie prípadové
    AnotáciaRozdiely medzi marketingovými a prípadovými štúdiami. Ciele a celková charakteristika marketingových štúdií. Základný cieľ a vymedzenie prípadových štúdií. Vzťah marketingových a prípadových štúdií a reality.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.