Počet záznamov: 1
Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy
Názov Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy Autorské údaje E. Hradická Autor Hradická E. Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1996), s. 22-23. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * väzba spätná * výskum trhu * deti * nápoje nealkoholické * potraviny Anotácia Reklamné výpovede detí týkajúce sa záujmu o televízne reklamy. Účinnosť reklamy podľa druhov produktov: čokoláda a čokoládové tyčinky, mlieko, mliečne výrobky, keksy, žuvačky, nealkoholické nápoje. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 7-12
článok
Počet záznamov: 1