Počet záznamov: 1  

Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy

  1. Názov Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy
    Autorské údajeE. Hradická
    Autor Hradická E.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1996), s. 22-23. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * väzba spätná * výskum trhu * deti * nápoje nealkoholické * potraviny
    AnotáciaReklamné výpovede detí týkajúce sa záujmu o televízne reklamy. Účinnosť reklamy podľa druhov produktov: čokoláda a čokoládové tyčinky, mlieko, mliečne výrobky, keksy, žuvačky, nealkoholické nápoje.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.