Počet záznamov: 1  

Imidžová reklamná kampaň: kampaň, ktorá nepredáva tovar, ale značku

  1. Názov Imidžová reklamná kampaň: kampaň, ktorá nepredáva tovar, ale značku
    Autorské údajeMartin Kasarda
    Autor Kasarda Martin
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1996), s. 38-39. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * imidž * kampane reklamné * médiá * meno obchodné
    AnotáciaVymedzenie pojmu imidžová reklama a jej význam v podnikaní. Vytváranie dobrého mena firmy. Využitie sviatkov v reklamnej kampani. Médiá ako nosič informácií o imidžovej kampani. Vizuálna koncepcia kampane. Kombinácia imidžovej reklamy s produktovou. Spojené kampane, ktoré pri prezentácii podniku súčasne prezentujú aj meno inej spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.